Nowe Porsche Macan Electric - czy to nadal najlepszy SUV dla kierowcy?
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Z wyglądu nowy Taycan przypomina starego, ale jego osiągi, wydajność i dynamika to już nowa jakość.
Mercedes-AMG CLA35 przeszedł drobne zmiany, lecz za małe aby zmienić przeciętne wrażenia z jazdy.
SQ8 e-tron z trzema silnikami jest flagowym EV marki Audi, ale ma z nich wszystkich najmniej sensu.
435 KM robi z MG4 naprawdę szybkiego hatchbacka, choć nie jest to wzorowy samochód dla kierowcy.
Alpine to wszechstronne sportowe auto, ale największe triumfy święciło na odcinkach specjalnych.
Hyundai oswoił publikę ze swoim sukcesem. Nadejście wersji ze skrzynią DCT sprawiło, że i30 N znów mocno o sobie przypomniało.
Toyota wypuszcza drugą wersję gorącego Yarisa od Gazoo Racing. Efekty poprawek są powalające.
GT czy supersamochód? Ferrari F12 łączy oba światy i fascynuje jednym z najlepszych silników świata.
Nowa klasa E udowadnia, że dobrze zaprojektowana limuzyna klasy wyższej wciąż ma wiele zalet.
Luksusowa, 621-konna Alpina B8 Gran Coupe potrafi zaoferować coś, czego u innych nie znajdziesz.
Torowa Senna GTR kosztuje dwukrotność ceny swojego drogowego brata. Cóż, czy warto dopłacać?
Większy Cadillac CT5-V nas zachwycił, ale czy rywalizujący z M3 CT4-V ma w sobie tę samą magię?
Magia M Performance dotknęła także największego w gamie SUV-a BMW - X7. Czy było warto?
BMW i5 M60 to imponujące osiągnięcie technologiczne, ale poza przyspieszeniem brak mu magii BMW M.
Niemiecka jakość, wolnossące V8 i cena poniżej 100 tysięcy złotych. Czy C63 AMG W204 ma jakieś wady?
Całkowicie elektryczna Kia EV9 to imponująca mieszanka komfortu i technologii w nadwoziu SUV.
Hyundai wykorzystał każdy możliwy trik, aby stworzyć fun z jazdy EV. Rezultat jest oszałamiający.
SF90 XX Stradale z hybrydą na pokładzie jest najszybszym samochodem drogowym na torze Fiorano.
Nowe podwozie, podkręcone V8 i większe wnętrze mają pozwolić nowemu AMG GT rywalizować z najlepszymi.
BMW Z4 to zaskakująco komfortowy roadster z R6 pod maską, ale brak mu dynamicznej ostrości jazdy.
Z technologią F1 i modułem hybrydowym na pokładzie nowy GLC 63S powinien być krokiem w dobrą stronę…
Klasa A45 S od AMG przeszła najmniejszy lifting z możliwych, ale to wciąż hot hatch wagi ciężkiej.
ID.3 przeszedł lifting poprawiający jego słabe punkty, ale w międzyczasie rywale nadrobili dystans.